Az alábbiakban megtalálja elérhetőségeinket. Keressen minket bizalommal személyesen, telefonon vagy e-mailben. Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére bármilyen kérdéssel vagy problémával kapcsolatban.
Nap | Nyitvatartás |
---|---|
Hétfő - Péntek | 9:00 - 17:00 |
Szombat | 9:00 - 13:00 |
Vasárnap | ZÁRVA |
Személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzzel fizethet.
Rendelését előre banki átutalással is kifizetheti. A feldolgozást a befizetés beérkezése után kezdjük meg.
Online fotókidolgozás rendeléséhez látogasson el a weboldalunkra, válassza ki a kívánt fotókidolgozási szolgáltatást és a mennyiséget. Töltse fel fotóit a weboldalon keresztül, adja meg szállítási adatait, majd válassza ki a fizetési módot. A rendelés visszaigazolása után megkezdjük a feldolgozást, és a megadott határidőn belül elkészítjük fotóit.
Üzletünk szombaton 9:00-13:00 óra között tart nyitva. Vasárnap és ünnepnapokon zárva tartunk. Ha hétvégén szeretne felkeresni minket, akkor szombat délelőtt állunk rendelkezésére. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a nyitvatartási idő ünnepnapokon vagy különleges alkalmakkor változhat, ezért érdemes előzetesen tájékozódni a weboldalunkon vagy telefonon.
A standard fotókidolgozás (egyedi fotók) általában 1-2 munkanapon belül elkészül, míg a fotócsomagok és egyéb termékek (pl. fotókönyv, vászonkép) 3-7 munkanapot vehetnek igénybe. Sürgős esetben expressz szolgáltatást is kínálunk felár ellenében. Nagyobb mennyiségű rendelés vagy speciális termékek esetén az elkészülési idő hosszabb lehet. A pontos határidőről a rendelés leadásakor tájékoztatjuk.
A rendelés visszaigazolásában kapott rendelésszámmal tudja nyomon követni rendelése állapotát. Bejelentkezés után az "Én rendeléseim" menüpontban megtekintheti rendelése státuszát. Ha e-mailben vagy telefonon szeretne érdeklődni, kérjük, hivatkozzon a rendelésszámra. A rendelés elkészüléséről és a szállítás megkezdéséről e-mailben értesítjük. Ha bármilyen kérdése van, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.
Ha a termék sérülten vagy hibásan érkezett, kérjük, a kézhezvételtől számított 3 napon belül jelezze ügyfélszolgálatunknak e-mailben vagy telefonon. Készítsen fotót a hibáról, és küldje el nekünk a rendelésszámmal együtt. Minden jogos reklamációt kezelünk, és a hibás terméket díjmentesen újragyártjuk vagy visszatérítjük az árát. A visszaküldés postaköltsége jogos reklamáció esetén minket terhel. Ügyfélszolgálatunk a bejelentéstől számított 48 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.